Tuesday, December 18, 2012

PARALIMPIAD KE 16 DI KUANTAN

pada 9 - 14 disember 2012 aritu berlangsungnya sukan paralimpiad kali ke 16 di kuantan,pahang.

aku gerak g kuantan,pahang jumaat pagi pada 7hb besama-sama kontijen kedah dan juga pegawai-pegawai serta jurulatih-jurulatih team masing-masing. yang aku tau total atlit yg pi sana adala 97 orang dengan 3 biji bas yang membawa kami. jumlah pegawai yang ikut tak pulak aku tahu............hehehehe.

aku nak cerita sangat pun bukannya pandai. u all tengokla gambaq yang aku tempek ni

ni gambaq-gambaq aku kat asrama yang aku menginap selama paralimpiad berlangsung












ni acara sebelum perasmian di stadium tertutup sukpa









ni geng-geng kedah





ni masa kontijen tiap negeri belarak

















ni masa pancaragam berbaris dan menaikkan bendera paralimpiad





 ini banner masa perasmian tu.sori gelap sikit ya.......






 nila cara-cara lontaran perak,hehehe..................



bersama ziyad zulkiflie






bersama faridul masri aka ultras






dengan geng lagi...................







setakat itu ajala kot.wassalam



No comments:

Post a Comment