Monday, October 26, 2015

PERKONGSIAN MENGENAI POWERGOLD



PWG = PowerGold📢📢📢

🔥Tahu cara gunakan peluang yang ada pada Flatform PWG.
🔥Tahu cara menyusun strategi untuk dapat bonus lebih.
🔥Ajarkan kepada prospek dua konsep santai PWG, iaitu Gold Saver(Saving) dan tokey emas(Trading). (Networking) apabila mereka bertanya sahaja *sebab mentaliti mereka berkata "Taknak cari orang".
🔥Apabila diajukan soalan "Apakah perbezaan PublicGold dan PowerGold? atau Apa kelemahan PublicGold dan PowerGold" , jawab sahaja "Saya tidak akan bercerita mengenai kelemahan mereka dan saya, saya cuma mencari kelebihan. Setiap sesuatu mempunyai kelebihan dan kelemahan kan ? Jadi terima sahaja kekurangan nya"
🔥Keluarkan zakat apabila cukup haul, walaupun tahun keseterusnya jumlah berat emas tidak bertambah. *Zakat merupakan pintu rezeki.
🔥PWG mendidik ahli dan stokis menjadi tokey emas. Bukan dealer ! Anda buat anda dapat.
🔥 Tanpa perlu modal yang besar untuk buka kedai emas.
🔥 Dengan RM350, sudah layak mempunyai kedai emas. Harga emas terus dari kilang.
🔥 PWG menyediakan satu platform untuk anda berjinak² menyimpan emas dengan berat serendah 0.5 gram. *Masih ramai yang tidak tahu emas jongkong boleh beli sekecil 1 dan 0.5 gram.
🔥Membeli emas 1gram tanpa perlu membuka akaun.
🔥Pastikan emas fizikal dan tulen, baru beli.
🔥Berlakunya akad jual beli apabila kedua dua pihak mempersetujui dengan sesuatu. *sebab beli emas dgn kedai ahKong, ahChing, ahMey mereka akan tanya 'You oke aa dengan ini punya harga, i angkat kasi u aaa'
🔥Prospek yang suka mengkaji, sampai 2020 pun tidak akan join.
🔥Abaikan mulut yang menjatuhkan "Takpe, kau buat dulu. Dah berjaya bagitahu". *Bila kita berjaya, tapi dia baru nak mula. Agak² berapa lama dia ambk masa untuk berjaya pulak?
🔥Bangga dengan BONUS GILA dari PWG.
🔥Biasa : Menabung melalui duit, tetapi ada inflasi ikut kita
Luar biasa : Menabung melalui emas, bebas inflasi.
🔥Pastikan masyarakat tahu, kita buka kedai emas online. BOLEH BELI EMAS TANPA JOIN AHLI ! Join ahli sebab nak jadi tokey emas dengan modal yang kecil. Prospek taknak join, terpulang. Kita dah sediakan peluang dan jalan. Cuma perlukan tenaga dan kaki untuk terus melangkah

🎈 Jangan takut untuk bertatih, ambik semangat budak kecil. Belajar untuk berjalan sehingga berjaya melompat !

1gram 1bulan 1keluarga

JOM KLIK LINK http://janaemas.com/syah25

No comments:

Post a Comment