Tuesday, March 25, 2014

PRODUK EIDA HASAN PRETTY SHOP (EHPS)

semenjak aku try berbisnis menggunakan produk2 ehps aku rasa syukur sgt kerna dpt membantu banyak kaum hawa dan adam di luar sana.seyes cakap aku mmg puas hati giler bila dapat tau beberapa masalah pengguna dpt disettlekan selepas menggunakan produk ehps yg aku juai ni.

yela aku kan oku,so dgn membantu para pengguna yg bermasalah diluar sana kira alhamdulillah dptla memberi aku sikit rezeki.

antara produk2 eida hassan pretty shop:

1) SUPERRICH RAJA ABI CAFE

2) SUPERRICH PUTRI VANILLA

3) SUPERRICH MOCHA

4) SKINRICH SEVEN AGELESS ESSENCE

5) SLYMRICH BLUEBERRY FIBRE

6) SUPERRICH COCOA SUPERKIDZ

7) PERFUMES EHPS

dan banyak lagi produk2 ehps yg akan menyusul. produk yg dok ada pun laris giler.nak menyusul lak produk2 lain,mmg kebabomla

JAP LAGI DI BLOG AKU YG SETERUSNYA AKU AKAN DETAILKAN SATU2 PRODUK EHPS NI....TUNGGU...........

kalo korang malas nak pegang stok banyak2 dan berkotak2,korang leh aja jadi ejen kami..,...korang buat dropship ngan kami..........u ollz xyah fenin2 pikiaq pasai stok,xyah pikiaq bab mengepos,membungkus brg dan yg sewaktu dgnnya.......keje korang cuma promote and cari customer.............senang siot......

BERMINAT NAK JADI EJEN DROPSHIP? HUBUNGI


whatsapp - 0124935769  


atau facebook messenger ahmad syahrir omar


*kami xkata produk kami hebat n marbeles,semuanya berlaku atas izin yg maha esa.alhamdulillah rata2 pengguna yg kami bantu berpuas hati ..............

2 comments: