Thursday, March 27, 2014

SLYMRICH - BLUEBERRY DIET FIBRE (PENAWAR PERUT BUNCIT DAN OBESITI)






SlymRich -blueberry Fiber Collagen Drink

SlymRich ~ Penawar Perut Buncit dan Obesiti

Mereka yang mengambil SlymRich akan dapat merasai perbezaannya selepas satu hingga lima hari mengamalkan minuman ini. Anda akan mengalami pembuangan najis yang banyak (mungkin berbau busuk dan berwarna hitam). Jangan bimbang kerana ini adalah antara proses membuang lemak, toksin dan minyak dalam tubuh. Selain itu, anda akan mengalami pembuangan lebih daripada sekali dan masalah sembelit bertambah baik.

Selepas 15 hari mengambil produk ini, toksik semakin berkurangan, lemak, minyak, lendir yang tidak diperlukan semakin terbuang dan perut semakin lembut serta kurang buncit.

Produk SlymRich mendapat sambutan di kalangan pengguna yang menghadapi masalah perut buncit tidak kira lelaki atau wanita.

Formulasi Satu-satunya Minuman Fiber diet yg ada gabungan terbaek beberapa jenis Fiber, Fiber Oat, Fiber Gandum, Fiber Apple Hijau, Psyllium Husk, Senna Leaf, Extrak Strawberry,Extrak Teh Hijau, L-Carnitine, Stevia, Vitamin C dan Collagen. dengan khasiat untuk tenaga dan memberi rasa kenyang semulajadi tidak kira bila waktu yang diperlukan, anda boleh tentukan bila masa anda mahu diet sama ada pagi, tengahari atau malam.

CARA HIDANGAN: Bancuh satu paket dengan segelas air suam atau sejuk biasa. Kacau hingga larut & minum segera Ambil 1 kali sehari selepas makan. Bagi berat badan melebihi 75kg ke atas digalakkan minum 2 kali sehari selepas mkn pagi dan malam. Banyakkan minum air kosong. Atasi obesiti dengan SlymRich sekarang.. TERBAEK!!.

**Stokis dan pengedar diperlukan.


SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 



whatsapp - 0124935769

atau facebook messenger ahmad syahrir omar

*boleh juga dptkan khidmat nasihat PERCUMA


  * willing to post to overseas

No comments:

Post a Comment