Saturday, March 29, 2014

SUPERRICH MOCHA (MINUMAN TENAGA)







Rasai penangan ajaib SuperRich MOCHA yang penuh nikmat! Minuman yang kaya dengan khasiat menjadikan ia satu evolusi dan rahsia kesihatan dan kecantikan anda seisi keluarga.

SuperRich MOCHA kaya dengan 17 ramuan terpilih. Bahan asas adalah Kopi Arabika, Serbuk Koko, Gula Perang dan Krimer Tanpa Tenusu.

Campuran Collagen dan Vitamin C mencantikkan dan menghaluskan kulit, dapat mencegah faktor penuaan, mengatasi situasi kulit kering dan kusam juga menjadikan kulit semakin cerah, gebu dan lembut dalam masa yang singkat.

Ekstrak Maquiberry, Acai Berry, Goji dan Blueberry mempunyai anti oksidan yang tinggi sangat penting untuk kawalan sistem tubuh badan dan membantu mengurangkan berat badan, mengempiskan perut buncit, menyingkirkan toksin dalam badan yang menjadikan badan lebih sihat dan segar bertenaga.

Goji memberi faedah kesihatan seperti menghapuskan radikal bebas, menggalakkan metabolisme, melancarkan pengaliran darah, mengoptimumkan fungsi hormon dan juga membaiki tenaga fizikal. Ia meningkatkan faktor kesuburan lelaki dan wanita.

5 Ekstrak Makanan Sunnah iaitu Kurma, Kismis, Madu, Buah Tin dan Buah Delima serta Ekstrak Gingko Biloba sangat baik untuk kesihatan badan, faktor penggalak pengaliran darah ke otak menjadikan daya ingatan yang kuat, tajam pemikiran, cepat bertindak serta menstabilkan kawalan emosi.




bagi yg nak mendapatkan produk ini,bolehla hubungi:


whatsapp - 0124935769



atau facebook messenger ahmad syahrir omar






 * willing to post to overseas

No comments:

Post a Comment